اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد ۹۳ اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد ۹۳
تاریخ : چهار شنبه 8 مرداد 1393
نویسنده : AMIR KHAN

۹۳

اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد

اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد ۹۳ اس ام اس های جدید و عاشقانه انتظار و پیامک های غمگین و گریه دار سری مرداد ماه ۹۳ را در این مطلب از سایت زیرمیزی قرار داده ایم.امیدواریم بخوانید و حسابی لذت ببرید. پاهایم ورم کرده اند،بس که به دنبال تو وجب به وجب این خاک راگشته ام… پس کجایی؟ من ایوب نیستم! . . . چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . . . . . دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در ...

اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد ۹۳

2 130 اس ام اس انتظار و گریه دار مرداد 93

اس ام اس های جدید و عاشقانه انتظار و پیامک های غمگین و گریه دار سری مرداد ماه ۹۳ را در این مطلب از سایت زیرمیزی قرار داده ایم.امیدواریم بخوانید و حسابی لذت ببرید.

 

پاهایم ورم کرده اند،بس که به دنبال تو وجب به وجب این خاک راگشته ام… پس کجایی؟ من ایوب نیستم!

.

.

.

چقدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست . . .

.

.

.

دلتنگ مباش ، من قلبم را سایه بان دلت کردم و چشمانم را در انتظار دیدنت . . .

.

.

.

ﮔﻔﺘﯽ ﺗﺎ ﺍﻧﮕﺸـﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﻭ ﺑﺸﻤﺎﺭﯼ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﻡ، 
ﮐﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﻬﺮ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﮔﺪﺍﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﻢ!

.

.

.

نمیدانم اشکال از کجاست…؟ از صبر یا کاسه این روزها زیاد لبریز میشوم

.

.

.

من جلادم ! هر روز که نمی آیی یکیشان را آتش می زنم . شمع های امامزاده صالح از من متنفرند ..!

.

.

.

من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟

تو مرا خوب نگر ، شاید این بار ببینی که تو را منتظرم !

.

.

.

به شقایق سوگند که تو بر خواهی گشت

من به این معجزه ایمان دارم

منتظر باید بود تا زمستان برود ، غنچه ها گل بکنند !

.

.

.

ساقی،بی خیال من! 
سهم مراهم بریز برای زمین….

بگذار جاده ها مست کنند؛ شاید مسافرم را برایم پس آوردند…!

.

.

.

آنقدر چشم انتظار آمدنت نشستم

که تمامی دربهای باز ,

بر روی پاشنه انتظار پوسیدند

.

.

.

صدایم نکرد

نگفت نرو برگرد و من رفتم

رفتم به سوی تنهایی انتظار

انتظار شنیدن صدای او که بگوید دوستت دارم برگرد …

.

.

.

چه میشد اگر زمین گرد نبود تا من گوشه اى به انتظارت بنشینم !

منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش …

اشک هایت را با دست های خودت پاک کن که همه رهگذرند !!!

.

.

.

انتظار کشیدن برای “”تو””چه زیباست….

وقتی کنارساحل دل تنگی نشسته ام

وتو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی….

⬅چشم انتظارت ➡

.

.

.

نگاه کن آن دور دست ها یکی تنها به انتظار ایستاده

لبخندی عاشقانه ، دستی برایش تکان بده

تا بشکند حصار سنگی تنهایی اش

.

.

.

سلام بر دلهایی که درکلاس انتظار غیبت نکردند….

.

.

.

باز من

باز انتظار

باز دوتا چشم خیره به دیوار

باز حسرت یه دیدار

باز من

باز هم! انتظار…

.

.

.

چه نُتِ غم انگیزی دارد

بوقِ انتظارِ تلفنی

که به سلام ات نمی رسد…

.

.

.

باز من موندمو یه نیمکت خالی

من موندم در انتظار دیدار تو

ولی نمیایی…

و من

باز هم تنها رو نیمکت غم و اندوه

بی تو

غروب خورشید را نظاره می کنم

به این امید که شاید بیایی…

.

.

.

تمام ساعت هایم را میفروشم…

زمان برایم چه اهمیتی دارد وقتی در انتظار آمدنت نباشم…

.

.

.

انتظار بارانی را میکشم

که پلک بر هم بگذارم باریده است !

بانو !

به تماشای باران ستاره ها

بی چتر بیا

.

.

.

من چه میدانستم وقتی از کوچه های کودکی ام عبور کردم

به خیابان بیهودگی وتنهایی قدم میگذارم

وآنهمه اشتیاق برای بزرگ شدن

فقط برای رسیدن به تاریکی بود

آنهمه عشق برای سلام

برای رسیدن به خداحافظی بود

وآنهمه شتاب برای سپردن ثانیه ها

برای رسیدن به همین انتظار

.

.

.

تو را در باد گم کرد

و به انتظار نشست

و نمی دانست

مسافران باد را بازگشتی نیست

.

.

.

خیلی وقت است فراموش کرده ام …

کدامیک را سخت تر می کشم… ؟

رنــــج !

انتظار !

.

.

.

در انتظار آمدن کسی بودن که می‌دانی نمی‌آیند حماقت نیست ، عشق است . . .

.

.

.

استعداد عجیبی در شکستن داری

قلب ، غرور ، پیمان

استعداد عجیبی در نشستن دارم

به پای تو ، به امید تو ، در انتظار تو

.

.

.

دیر رسیدن با هرگز نرسیدن هیچ فرقی نمی کند

وقتی تو در هیچ کجای این جاده، انتظار مرا نمی‌ کشی

.

.

.

انتظار …

شش حرف و چهار نقطه ، کلمه ی کوتاهیست ، اما سالها طول خواهد کشید تا بفهمی یعنی چه …

کاش منتظرت نبودم ، کاش می شد گفت “یادت مرا فراموش”….

.

.

.

به انتظار ِ تصویر ِ تو

این دفتر ِ خالی

تا چند

تا چند

ورق خواهد خورد ؟

.

.

.

یادت باشد

من اینجا کنار همین رویاهای زودگذر

به انتظار آمدن تو

خط های سفید جاده را می شمارم

.

.

.

کاش انتظار به اندازه کشیدن یک نخ سیگار بود !

.

.

.

کاش هنوز بچه بودیم !!!

حداقل شبا به یه عروسک میخوابیدیم

اما حالاچی؟؟

با یه موبایلو یه دنیا انتظار

.

.

.

لعنت ب انتظار

لعنت ب اشکای شبونم

لعنت ب عشق

لعنت ب من

.

.

.

دلم از هزار راه ِ رفته

بی تو باز گشته است

ایوب هم اگر بود

چشم می بست از انتظار آمدنت

.

.

.

قشنگ ترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی همیشه انتظار دیدنت را دارم …

.

.

.

نقـش یـــک درخــت خشک را

در زنـدگی بازی میکـنم

نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم

یا هیزم شکن پـیــر…

.

.

.

انگار قصد آمدن نداری

و این انتظار

مرا یعقوب نخواهد کرد

.

.

.

وقتی راس ساعت دلتنگی چشمانت آونگ انتظار می نوازد

و سهم دستانت تنها لمس پنجره باران خورده ی اتاقت می شود

.

.

.

مهم نیست چقدر طول بکشد…

مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد…!

منبع:لایف اس ام اس



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: اس ام اس های جالب , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید